본문 바로가기
EPL Transfer News/리버풀 이적뉴스

[Official] Adam Lallana 'humbled by Liverpool's show of faith' after signing new contract

by EricJ 2017. 2. 23.
반응형

  • England international Adam Lallana had signed a three-year contract with option of a further 12 month with Liverpool, worth around £110,000-per-week.
  • The 28-year-old said: 

"I'm very proud and feel quite humbled by the show of faith from the club and the manager in particular.

"Signing for a club like Liverpool is obviously a big thing - but to re-sign shows you've obviously contributed enough that the people who make the decisions want you to stay longer."


  • 미드필더 아담 랄라나가 소속팀 리버풀과의 3년 재계약에 사인했다. 이번 계약은 12개월 계약 연장 옵션과 11만 파운드의 주급이 포함된것으로 알려졌다.
  • 랄라나는 "나는 매우 자랑스러우며 클럽과 특히 클롭 감독님으로부터의 믿음을 본것 같아 매우 기분이 좋다. 리버풀과 계약한다는것은 당연히 매우 큰 일이다. 하지만 재계약을 한다는것은 그간의 나의 노력이 결정을 내리는 사람들로부터 내가 클럽에 더 남기를 바라도록 만들었다는 의미이다."라고 재계약에 대한 소감을 밝혔다.


반응형

댓글